Kur arbitri u kundërpërgjigjet grushtave me armën e brezit

Jemi mësuar shpesh me përplasje mes futbollistëve dhe gjyqtarëve, pas ndonjë vendimi qartësisht të padrejtë por edhe kur vendimet e tyre normale konsiderohen si të padrejta nga njëra palë në fushë.




https://youtu.be/GRkTScncsAQ



Por në Brazil, reagimi i një arbitri gjatë një ndeshjeje amatore ka lënë të shtangur të gjithë. Ai ka nxjerrë armën e tij të brezit gjatë një grindjeje me lojtarët e një ekipi në fushë, e për këtë arsye tashmë do të përballet edhe me masa disiplinore.

Gabriel Murta, që siç bën të ditur Federata braziliane e Futbollit është oficer policie, është goditur dhe rrahur gjatë një ndeshjeje amatore të fundjavës në periferitë e Belo Horizontes, ndërkohë që trajneri i njërit prej ekipeve kishte hyrë në fushë për t’i kërkuar llogari arbitrit për mosnxjerrjen e kartonit të kuq.

Pamjet tregojnë se gjyqtari, në shmangie e sipër nga sherri, nxjerr pistoletën nga të mbathurat e tij dhe ua drejton lojtarëve, por për fat ishin ndihmësit e tij që e ndalën.

Shefi i Shoqatës së gjyqtarëve lokalë, Giuliano Bozzano, tha se Federata e Minas Gerais do të shqyrtojë rastin e Murtas dhe për këtë ka punësuar edhe një psikolog.

1 Comments:

Galem said...

Ju lutemi lexoni këtë, unë jam shumë mirënjohës për ju Dr Bardhë për ndihmën që i keni dhënë familjes time gjithashtu për kthimin e familjes sime përsëri tek unë pasi të gjitha shpresat u humbën për shkak të kam vendosur kontakte me shumë magjistarë si në internet dhe fizikisht, por askush nuk ishte në gjendje të më ndihmonte derisa u takova me Dr Bardhën jeta ime ka qenë shumë e dhimbshme gjithashtu e mbushur me lumturi lumturi sepse më në fund familja ime është kthyer si një, pasi që ju më ndihmuat burri im ka qenë duke u trajtuar mua shumë mirë gjithashtu trajtoj mua si një mbretëreshë Unë gjithmonë kam dëshiruar më e rëndësishmja ai nuk ka më dashnore ai më jep vëmendjen e tij të kohës si kurrë më parë. Faleminderit shumë Dr Bardhë, ai mund të ndihmojë ndonjë nga ato problemet.

(1) A doni që ish-i juaj të kthehet?
(2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
(3) A doni të promovoheni në vendin tuaj të punës?
(4) A doni që gra / burra të vrapojnë pas jush?
(5) A doni një magji të ketë një fëmijë?
(6) A dëshiron të jesh i pasur?
(7) A doni që burri / gruaja juaj t'ju dojë përgjithmonë?
(8) Dëshironi të rrisni madhësinë e karit tuaj? / Zgjasni gjatë kur keni marrëdhënie seksuale?
(9) A doni të rimarrni paratë tuaja të humbura?
(10) A doni të ndaloni një divorc?
(11) magji për të marrë degën tuaj.
(12) A doni që çdo dëshirë e juaj të plotësohet nga dikush?
(13) A doni që magjia të ngjizet?
(14) A keni nevojë për një Unazë magjike?
(15) A e keni të vështirë të fitoni një çështje në gjykatë?
(16) A doni të martoheni me partnerin tuaj sa më shpejt të jetë e mundur?

adresa e postës elektronike është: wightmagicmaster@gmail.com
WhatsApp: +17168691327

Post a Comment

Termat e Perdorimit
web site hit counterHits free web counterVisitors