Finalja, Barca që sonte në Londër

Finalja, Barca që sonte në Londër
Barcelona do të shpërngulet që mbrëmjen e sotme në Londër, ku të shtunën do të takohet me Manchester United në finalen e Champions League.
Vendimi është marrë për të shmangur probleme eventuale në ditët e ardhshme për shkak të hirit vullkanik që ka coroditur trafikun ajror.

Lajmin e ka bërë të ditur vetë klubi katalanas në faqen e tij të internetit. Nisja për në Londër është parashikuar në orën 22, pas një stërvitjeje të fundit në tokë spanjolle.

Ditën e djeshme, duke folur për takimin e së shtunës, sulmuesi argjentinas Lionel Messi u shpreh se një finale e Champions nuk ka favoritë.

Ndërsa Sir Alex Ferguson, trajneri i Manchester United, u shpreh mëse i bindur në fitoren e ekipit të tij.

2 Comments:

Sandra said...

Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish-dashnorin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa trup që të qëndronte pranë meje dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë të caktuar ta takova këtë magjistari i fuqishëm Dr Ediomo, pasi i tregoi atij për situatën time, ai bëri gjithçka që ishte e mundur për të parë që i dashuri im të kthehej tek unë, në të vërtetë pasi bëri magji, ish i dashuri im u kthye tek unë më pak se 48 orë, erdhi ish i dashuri im kthehu duke më lutur se nuk do të më lërë më kurrë, 3 muaj më vonë u fejuam dhe u martuam, nëse edhe ju jeni duke pasur të njëjtën situatë. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
* magji dashurie
* nëse doni që ish-i juaj të kthehet
* Ndaloni divorcin
*thyej obsesionet
* shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
* magji mbrojtjeje
*infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish-dashnorin tim, emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420
+2348155926512

Josie said...

faleminderit Dr. Ellen për favorin që më bëtë. Unë jam shumë i emocionuar sepse qiramarrësi im më në fund ka shlyer qiranë time dyvjeçare. i ka paguar paratë dhe tani nuk është në shtëpinë time. Pa ty, nuk do të mund t'i merrja paratë prej tij. E nxora në gjyq, por i dhanë shumë kohë për të paguar borxhin, por faleminderit që e bëtë ta shlyejë atë në një kohë të shkurtër. Unë premtoj se do të vazhdoj të dëshmoj në internet dhe kudo për veprën tuaj të fuqishme. Nëse keni ndonjë nga problemet e mëposhtme, ju lutemi kontaktoni Dr. Ellen përmes WhatsApp: +2348106541486
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
1) pabesi
2) debitorët e vazhdueshëm
3) qiramarrësit e vazhdueshëm
4) shlyerja e parakohshme e kredisë
5) varësia nga droga
6) performancë e dobët seksuale
7) aborti i përsëritur
8) infertiliteti
9) Promovimi në punë
10) unazë magjike
11) Divorci
12) Kthejeni ish-in tuaj
13) Thyeni obsesionin
14) Kthehuni te magjia e dërguesit
15) Magjitë mbrojtëse
16) Bukuri e lumtur
17) Magjitë për fitimet e lotarisë
18) magjitë e dashurisë për homoseksualët
19) Magjitë e dashurisë së lezbikeve Pavarësisht se cilat janë problemet tuaja, Dr. Ellen do t'ju ndihmojë.
WhatsApp: +2348106541486
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

Post a Comment

Termat e Perdorimit
web site hit counterHits free web counterVisitors